Co wybudujemy to się sprzeda. Po co inwestować w szkolenia handlowców skoro klienci i tak kupują. Jak chce kupić to zadzwoni. Sprzedażą może zająć się każdy. Co to za problem sprzedawać ? U schyłku złotej dekady deweloperów Złotych zasad sprzedaży epoki deweloperskiego renesansu minionej dekady...
Blog
rynku deweloperskiego
„Skąd te wysokie ceny nowych mieszkań?” “To już bańka i za chwilę pęknie.”“W tej cenie nie ma sensu kupować nowego mieszkania, poczekam na spadki.”“Za rok ceny mieszkań na pewną spadną.”“Ceny za mieszkania jak w Warszawie …” Lista reakcji na aktualne c...
Z pytaniem “po ile metr” spotykam się odkąd poznałem branżę nieruchomości. A jestem związany z rynkiem od ponad dekady. Początkowo sam operowałem tym parametrem myśląc, że jest całkiem naturalny i stanowi sensowną miarę porównawczą. Dziś jednak mądrzejszy o lata doświadczeń, dziesiątki p...
W co bardziej opłaca się zainwestować realizując inwestycję deweloperską - marketing czy dział sprzedaży ? W krótkim rozważaniu przedstawiamy częstą praktykę jaką obserwujemy w małych i średnich firmach deweloperskich....
Dział sprzedaży potrafi zrobić fantastyczne wrażenie na klientach. Eleganckie biuro, uśmiechnięte panie, ładne foldery, piękne wizualizacje, makiety, krówki. Jednak klient po wyjściu z biura, chętnie we własnym zakresie pojedzie obejrzeć okolicę i rzuci okiem na plac budowy. Tam przypadkiem spotkać ...
W czasach wszędobylskiego marketingu i hiperaktywności specjalistów z tej dziedziny, można by pomyśleć, że posiadanie marki dla inwestycji deweloperskiej jest czymś tak oczywistym. Jak alkohol w drinku czy LPG w Skodzie. Ale nie koniecznie … Bezimienna inwestycja deweloperska Znam kilkanaście podmio...
Parę słów przemyśleń o tym, jak w branży nieruchomości i kredytów, klienci oszukują pośredników, z czego to wynika i dokąd prowadzi....