
W co bardziej opłaca się zainwestować realizując inwestycję deweloperską - marketing czy dział sprzedaży ? W krótkim rozważaniu przedstawiamy częstą praktykę jaką obserwujemy w małych i średnich firmach deweloperskich....
W co bardziej opłaca się zainwestować realizując inwestycję deweloperską - marketing czy dział sprzedaży ? W krótkim rozważaniu przedstawiamy częstą praktykę jaką obserwujemy w małych i średnich firmach deweloperskich....
Dział sprzedaży potrafi zrobić fantastyczne wrażenie na klientach. Eleganckie biuro, uśmiechnięte panie, ładne foldery, piękne wizualizacje, makiety, krówki. Jednak klient po wyjściu z biura, chętnie we własnym zakresie pojedzie obejrzeć okolicę i rzuci okiem na plac budowy. Tam przypadkiem spotkać ...
W czasach wszędobylskiego marketingu i hiperaktywności specjalistów z tej dziedziny, można by pomyśleć, że posiadanie marki dla inwestycji deweloperskiej jest czymś tak oczywistym. Jak alkohol w drinku czy LPG w Skodzie. Ale nie koniecznie … Bezimienna inwestycja deweloperska Znam kilkanaście podmio...
Parę słów przemyśleń o tym, jak w branży nieruchomości i kredytów, klienci oszukują pośredników, z czego to wynika i dokąd prowadzi....